תקלה וואטסאפ - תמונה - לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט.

לא ניתן לשלוח או לקבל הודעות. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים.

האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה? We4G | WhatsHub
We4G | WhatsHub from whatshub.co.il
גולשים שונים מדווחים על תקלה באפליקציית וואטסאפ. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל. כעבור שעות של תקלה עולמית: דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, .

לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, .

עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). כעבור שעות של תקלה עולמית: משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה? לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . גולשים שונים מדווחים על תקלה באפליקציית וואטסאפ. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך .

לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים.

משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. ששון ×
ששון ×"מחלץ » פס×'ת זא×' שלי from mypisga.co.il
משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . לא ניתן לשלוח או לקבל הודעות. יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.

בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך .

משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה? עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, .

הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). גולשים שונים מדווחים על תקלה באפליקציית וואטסאפ. בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה?

גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. We4G | WhatsHub
We4G | WhatsHub from whatshub.co.il
יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות.

משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות.

כעבור שעות של תקלה עולמית: גולשים שונים מדווחים על תקלה באפליקציית וואטסאפ. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . לא ניתן לשלוח או לקבל הודעות. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, .

תקלה וואטסאפ - תמונ×" - לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט.. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . כעבור שעות של תקלה עולמית: סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל.